Opleiding Elektrotechniek en zonnepanelen

In korte tijd elektromonteur worden

Je ziet steeds meer zonnepanelen op de daken liggen. Hier liggen kansen voor werk. Als elektromonteur is er genoeg te doen.

Je moet als monteur onder andere elektrische bedradingen assembleren en installeren. Maar ook apparaten, machines, schakelkasten, transformatoren en nog veel meer.

Onze samenwerkingspartner MVO Solutions biedt leer-werktrajecten aan, zodat kandidaten de kneepjes van het vak van elektromonteur of zonnepanelen-monteur leren.

De inhoud van de opleiding wordt verzorgd door erkende leermeesters. Tevens begeleidt MVO Solutions de kandidaten bij het ontwikkelen en het leren benutten van de persoonlijke kwaliteiten, kennis en vaardigheden en de maatschappelijke en relationele mogelijkheden om te komen tot duurzame deelname aan het arbeidsproces.

De opleiding duurt 6 maanden. Doorloopt een kandidaat het traject goed? Dan ontvangt hij of zij een arbeidscontract van MVO Solutions B.V. en gaan ze aan het werk bij één van hun opdrachtgevers. Wil je meer weten over deze opleiding? Lees hier verder op pagina 7 van het productenboek.